آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره هدهد قرآن و عترت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

خانم امیدی رئیس اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با انتشار فراخوان جشنواره هدهد در مهرماه ۱۴۰۰، بیش از ۵ هزار و ۹۴ نفر برای شرکت در ۵۴ رشته مرحله دانشگاهی ثبت نام کردند.

از این تعداد ۱۷۴ نفر دانشجو، ۴۴ نفر استاد و ۴ هزار و ۸۷۶ نفر کارمند بودند که در مجموع یک هزار و ۸۴۱ نفر مرد و ۳ هزار و ۲۵۳ زن در این جشنواره شرکت کردند.

 بیست و ششمین جشنواره هدهد قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت در شش بخش برگزار شد که در بخش آوایی ۱۸۴ نفر، دربخش ادبی ۱۰۱ نفر، در بخش پژوهش ۱۳۷ نفر، در بخش فناوری ۹۷ نفر، در بخش معارف۴ هزار و ۸۷۳ نفر و در بخش هنری ۱۵۱ نفر از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شرکت کردند.

پس از داوری مرحله دانشگاهی این جشنواره، ۴۳ اثربه عنوان برتر معرفی شد و ۲۲ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

 در مرحله کشوری هم ۱۱ اثر شامل پنج کارمند، چهار دانشجو و دو استاد از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.


بیشتر بخوانید


 ۴ اثر در بخش آوایی، یک اثر در بخش ایده پردازی پژوهشی، ۳ اثر در بخش فناوری و ۳ اثر در بخش هنری در مرحله کشوری خوش درخشیدند.

رتبه‌های اول تا سوم کشوری به مرحله ملی برای رقابت با سایر دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و ... راه یافتندکه پس از اعلام نتایج نهایی، یک اثر در بخش ایده شو استارت آپ قرآنی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حائز مقام سوم گردید.

برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم، تجلیل از مادر شهید علی لندی، سخنرانی و تجلیل از برگزیدگان ازبرنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار