سرپرست بهزیستی کردستان گفت:جزییات دقیق صحت یا کذب ماجرای فیلم منتشر شده از ضرب و شتم سالمند سنندجی در فضای مجازی با جدیت پیگیری و بررسی خواهد شد.

حسین رسولی گفت:موضوع ضرب و شتم سالمند سنندجی در مرکز سالمندان بهزیستی استان که روز سه شنبه در فضای مجازی منتشر شد در دست بررسی قرار دارد و بالافاصله استاندار کردستان تیمی را برای پیگیری موضوع بسیج کرد.

سرپرست بهزیستی کردستان  گفت: با بررسی که توسط این تیم انجام شد اثری از ضرب و شتمی که نشان دهد توسط مراقب این سالمند انجام شده باشد بصورت شفاف برای ما مشخص نشد، ضمن اینکه این فرد دچار هیچ نوع شکستگی نشده، اما قستمی از بازوی وی دچار کبودی شده است.

به گفته او براساس اظهارات مراقب، وی قصد داشته این سالمند را که از سالمندان بسترگرا بوده و نیاز به مراقبت ویژه دارد برای نظافت ببرد که به مراقب هتاکی کرده و با وی دست به یقه شده است.

رسولی می گوید: این مراقب ادعا می‌کند زمانی که می‌خواسته دست سالمند را از یقه اش باز کند وی به زمین می‌افتد و در حمام نیز یک بار دیگر زمین می‌خورد و حال بدلیل نبودن دوربین برای ما محرز نیست که کبودی مربوط به زمین خووردن است یا ضرب و شتمی که در فضای جامعه پخش شده است.

سرپرست بهزیستی کردستان گفت: بر همین اساس و تا روشن شدن کامل موضوع مراقب به مدت یک ماه از کار تعلیق شده و موضوع بصورت جدی مورد بررسی فراتر گرفته و قطعا اگر مراقب مقصر شناخته شود باید پاسخگو باشد.

روز گذشته نیز به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و جرح یکی از سالمندان سرای سالمندان سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دستور بررسی سریع موضوع و برخورد قانونی لازم را داد.

برچسب ها: ضرب و شتم ، سالمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.