رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان:

شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی نسبت به دستور وزیر ورزش و جوانان برای تامین امکانات ما بی توجه است

مظلومی گفت: علی رغم تمام وعده‌های مسئولان هیچ اتفاقی رخ نداده است و حتی شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی نیز به دستور وزیر و ورزش و جوانان بی توجه است.

به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: متولد سال ۱۳۳۹ در اردبیل و جانباز جنگ تحمیلی هستم. از سال ۶۳ وارد محیط ورزشی و از سال ۶۷ به عنوان رئیس هیئت تهران انتخاب و پس از آن نیز به عنوان رئیس فدراسیون انجام وظیفه می‌کنم.

مظلومی یکی از با سابقه ترین روسای فدراسیون ورزشی در ایران محسوب می شود.

او درباره ارزیابی جایگاهش از ورزش نابینایان و کم بینایان گفت: این ورزش بعد از انقلاب شکل گرفت و سال ۷۸ با توجه به درخواست سازمان جهانی ورزش نابینایان از فدراسیون جانبازان جدا شدیم، ولی باز هم شرمنده عزیزان هستیم؛ چون امکانات ساختاری ضعیفی داریم که با توجه به رشد بچه‌ها در مسابقات مختلف متاسفانه این امکانات اصلا پاسخگو نیست و علی‌رغم تمام وعده‌های مسئولان هیچ اتفاقی نمی‌افتد، به طوری که حتی دستور وزیر ورزش وجوانان نیز با بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روبه‌رو شد.

علیرضا عاصم یوسفی کمتر از یک سال است که مدیریت شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی را بر عهده گرفته است، اما عملکرد او در این مدت انتقاد بسیاری از روسای فدراسیون و ورزشکاران را درپی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار