معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آنست که جنوب و شرق استان فارس با خشکسالی روبرو خواهند شد و این نیاز به مدیریت آب دارد.

اسماعیل محبی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان نی‌ریز، از مدیران خواست تا ضمن درک شرایط حال حاضر نظام جمهوری اسلامی، نسبت به شناخت آسیب ها، دشمن شناسی و شناخت ظرفیت‌های محیطی که لازمه کار مدیران برای برداشتن گام‌های دقیق تری است را مد نظر قرار دهند و این موارد را به پرسنل و کارکنان خود برای رسیدن به بهره وری بیشتر منتقل کنند.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری اخلاق‌مدار است، همین عامل سبب شده تا برخی کشور‌ها با جمهوری اسلامی ایران، زاویه داشته باشند.

معاون استانداری فارس همچنین به عملیات تحریف دشمنان نظام با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و تلاش برای از بین بردن انرژی محرکه جامعه و رواج ناامیدی بین مردم اشاره و گفت: غافل سازی و اشاعه اندیشه‌های مانع پیشرفت از مهمترین اهداف نقش‌های شوم دشمنان است.

او گفت: شهرستان نی‌ریز مظلوم است و از دید مسئولان استانی شناخته شده نیست، باید مسئولان شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند تا نی‌ریز بیش از پیش شناخته شود.

محبی‌پور گفت: نی‌ریز زمانی مسیری برای قاچاق بود، خوشبختانه به اذعان مسئولان، نی‌ریز به قطب کشاورزی و صنعتی استان تبدیل شده است که همه نشان از تلاش و کوشش دارد.

او شورای اداری را محلی برای پیگیری مصوبات دانست و گفت: در این سفر دو روزه و در دیداری که با افراد مختلف داشتم، نی‌ریز از نظر بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های دارد؛ از طرفی در بحث راه‌های اصلی خوب کار شده، اما راه‌های فرعی نیاز به کار بیشتری دارد.

محبی‌پور گفت: در بحث مدیریت آب با توجه به اینکه خشکسالی یک موضوع قطعی است باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا مردم به مشکل بر نخورند. چون پیش‌بینی‌ها حاکی از آنست که جنوب و شرق استان فارس با خشکسالی روبرو خواهند شد و این نیاز به مدیریت آب دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار