سارق را شناسایی کنید

پلیس آگاهی قم با انتشار تصویر یک سارق از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمان‌‌پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به روش مسمومیت و بی‌هوشی از رانندگان خودرو‌های کامیون باری و طرح شکایت در پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: سارق در میدان ۷۲ تن پس از سوار بر خودرو‌های کامیون، ابتدا خود را دانشجو معرفی و با جلب اعتماد رانندگان در طول مسیر به بهانه خرید شارژ و یا آبمیوه از مجتمع‌های بین راهی، رمز کارت بانکی راننده را حفظ کرده و در ادامه با تعارف آبمیوه و یا نسکافه حاوی مواد بیهوشی پس از مسمومیت افراد، کارت بانکی‌شان را سرقت و وجوه قابل توجهی از آن برداشت می‌کرده است.

قهرمان‌پور گفت: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری نام‌برده وارد عمل شده و متهم را با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار