معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه در جریان بیست و پنجمین سفر استانی دولت از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) در شاهین‌شهر اصفهان بازدید کرد.

 ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه همراه با رییس جمهور و اعضای هیات دولت وارد اصفهان شد و در نخستین برنامه با حضور در مجموعه هواپیما سازی ایران (هسا) در جریان جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری این مرکز قرار گرفت.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور پس از این برنامه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور خواهد یافت و بعد از بازدید از تعدادی از شرکت های دانش بنیان و دستاوردهای این مجموعه، برج فناوری با حضور رییس جمهور و وی افتتاح می شود.

سورنا ستاری همچنین امروز در جلسه دیدار با نخبگان و شورای اداری استان اصفهان حضور می یابد.

شرکت صنایع هواپیما سازی ایران(هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نزدیکی شاهین شهر در شمال اصفهان است.

بزرگترین برج فناوری کشور امروز همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان افتتاح می شود؛ این مجموعه شامل ۲۰ هزار متر مربع  زیربنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت استقرار ۱۲۰ واحد فناور است.

این طرح با مشارکت دولت و بخش خصوصی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا شده و  ۵۵ درصد سرمایه گذاری آن توسط شهرک از محل درآمدهای اختصاصی و ۴۵ درصد توسط بخش خصوصی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
در شرایط کنونی تمرکز مراکز علم فناوری ناقض اصل پدافند غیر عامل است