فعالیت بیش از ۵۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در اردبیل

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: هم اکنون بیش از ۵۸۰ کانون فرهنگی هنری با حضور بیش از ۱۰۰ هزار عضو در مساجد استان فعالیت می‌کنند.

مصطفی آمون گفت: رویکرد بچه‌های مسجد باید حضور هدفمند و جریان ساز فرهنگی در بستر فضای مجازی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری «فهما ۱۴۰۰» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن بیضای اردبیلی کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: هم اکنون بیش از ۵۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که بیش از ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان را جذب فعالیت‌های مسجدی کرده اند.

آمون می‌گوید: ترویج و احیای فرهنگی دینی، و کادرسازی و توانمندسازی و هدایت ظرفیت‌های موجود مردمی از طریق ابزار‌های فرهنگی و هنری اسلامی از مهمترین برنامه‌های کانون‌ها در بستر مساجد است.

او گفت: بررسی ها، پایش و آسیب شناسی‌های که در طی چند ماه اخیر در خصوص فعالیت‌های کانون صورت گرفته نشان می‌دهد که کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری در بستر مساجد و شبکه سازی و توانمندسازی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی اعضای کانون‌ها باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.