آزادسازی ۸ هکتار ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بخش خواجه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای حکم تخریب و آزاد سازی حدود هشت هکتار از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی بخش خواجه شهرستان هریس به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدی گفت: برابر احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهر خواجه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان هریس قرار گرفت.

ماموران به همراه نمایندگان دادستانی و جهادکشاورزی به محل اعزام و نسبت به اجرای تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز اقدام شد.

با اجرای این حکم تخریب هشت مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهر خواجه به مساحت حدود هشت هکتار و به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

وی در پایان از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۱۶:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
این کار نه تنها جلوی ساخت و ساز رو نمی گیره صد البته به بخش کشاورزی آسیب میرسانه . کشاورز چه کار کنه دیوار نکشه چه کار کنه خانه باغ درست نکنه ؟! دولت بیاد تامین امنیت بکنه تا کشاورز بتونه راحت و با آرامش به کشاورزیش برسه وقتی امنیت نیست محصول قبل اینکه کامل به بار بشینه دزدها بردنند وقتی سر پناهی نباشه که شب بتونی از محصولت مواظبت کنی خب معلومه یکی دیگه سودشو میبره و زحمات بدبخت کشاورز به فنا میره و نتیجه اش این میشه که با قیمت مفت بفروشه بره و کسی که کشاورزی حتی بلد هم نیست میخره و مجوز میگیره و بعد یواش یواش تغییر کاربری میده که باز هم نتیجه اش اینی که هست میشود . کل زمینهای کشاورزی برج سازی و ویلا سازی شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!