سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه روح الله شبکه بزرگ سازمان یافته قاچاق سوخت یارانه‌ای را متلاشی کردند.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به متلاشی شدن یک شبکه بزرگ سازمان یافته قاچاق سوخت یارانه‌ای با عملیات دقیق و هوشمندانه سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه روح الله مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

به یاری خداوند متعال ، با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق و حرفه ای یکی از بزرگترین شبکه های سازمان یافته قاچاق سوخت یارانه ای ، شناسایی و متلاشی شد.

این شبکه در ۸ استان کشور فعالیت داشته و با سوء استفاده از اسناد و مدارک رسمی ، تحت پوشش مشتقات نفتی صادراتی، اقدام به قاچاق بیش از ۲۰۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی یارانه ای کرده است .

مقصد عمده قاچاق این شبکه کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس ، افغانستان ، پاکستان و عراق بوده و اعضای این شبکه پس از دستگیری طی فرآیندهای قانونی و قضایی تحویل دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۰:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام اگر ریشه آنها شناسایی و در ملا عام به اشد مجازات برسد و تمام اموال منقول و غیر منقول او و خانواده اش مصادره و خانواده او که در اصل همدست اصلی اوست تبعید گردند . دیگر کسی جرات چنین کاری نخواهد داشت ولی اگر مصلت نظام اجازه ندهد . آب در هونگ کوبیدن است .