دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کردستان از کشف ۳۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی امسال خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

سردار آزادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در هفته مبارزه به مواد مخدر که از یکم تیر ماه آغاز می‌شود ۱۶۶ برنامه مختلف در سطح استان پیش بینی شده است.

او دیداربا خانواده معظم شهدا، پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه، و برپایی میز خدمت را از مهمترین این برنامه‌ها اعلام کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت و آسایش در جامعه با جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد محقق می‌شود که باید مشاوره مذهبی در جامعه نهادینه شود تا جوانان ارشاد و به راه درست هدایت شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و فرمانده انتظامی استان همچنین با ماموستا رستمی امام جمعه سنندج نیز دیدار کرد.

ماموستا رستمی در این دیدارگفت: روحانیان در خطبه‌های نماز و مسوولان هم با کار عملیاتی جوانان را ازخطرات پدیده شوم اعتیاد آگاه کنند.

حسین رسولی سرپرست بهزیستی استان و مسوول کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با اشاره به برنامه‌های بازپروری معتادان از فعالیت ۲۳ مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان خبر داد.

برچسب ها: کردستان ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار