برگزاری دوره آموزشی «تربیت کنشگر جمعیتی» در همدان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از فراخوان دوره «تربیت کنشگر جمعیتی» در استان خبر داد.

مریم جان جان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ضرورت توجه به مسئله فرزندآوری و افزایش جمعیت، تربیت مبلغین و کنشگران جمعیت دانست و گفت: این دوره آموزشی در سرفصل‌های اقتصادی، تربیتی، روانشناختی جمعیت و پرداختن به جایگاه مادری در جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌شود.

او گفت: بانوان حاضر در این دوره‌ها از طلاب و فعالان فرهنگی دغدغه‌مند در بحث جمعیت هستند، شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره، در تمام عرصه‌ها و ابعاد مرتبط با جمعیت فعال خواهند شد و با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح استان در قالب اعزام مبلغ و گروه‌های جهادی، موضوع ارتقاء مؤلفه‌های جمعیت را پیگیری خواهند کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان درباره خطرات ناشی از پیر شدن جمعیت کشور در سال‌های اخیر، گفت: بانوان کشور لازم است تا نقش کنشگری بر اساس هویت زن مسلمان ایرانی را در جامعه داشته باشند و در این زمینه نیازمند بازنگری و اصلاح هویت زنان در چارچوب هویت تاریخی زن مسلمان ایرانی در جامعه هستیم.

جان جان گفت: امیدواریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسات توجیهی در جهت توانمند سازی بیشتر مبلغین، در عرصه تبلیغ قدمی برداشته شود.

او گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند از تاریخ ۲۲ الی ۳۱خرداد ۱۴۰۱، به آدرس: https://irannajm.ir/tarbiat مراجعه کنند، شرط حضور در دوره مقدماتی، ورود به لینک پیش نیاز دوره به آدرس @pishniaz ۱۴۰۵ در پیام رسان ایتا می‌باشد.

برچسب ها: حوزه علمیه ، کنشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار