هشتمین همایش گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

هشتمین همایش گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور با موضوع و محوریت جایگاه نماز در ارتقاء سلامت معنوی جامعه پزشکی با حضور مشاور عالی وزیر بهداشت و رییس گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران و شماری از مسئولان و اعضای جامعه پزشکی قم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم و در صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

مشاور عالی وزیر بهداشت در این همایش گفت: در مورد قرآن و عترت هرچه صحبت کنیم کم است، چراکه اثرات آن و بهره گیری از آموزه‌های دینی در وجود انسان همواره جاری خواهد بود.

ناصر سیم فروش گفت: عظمت خداوند به حدی است که یک بخش کوچکی از بدن انسان اگر دچار مشکل شود می‌تواند به پایان زندگی انسان منجر شود که این نشان دهنده عظمت خداوند است و ما باید همواره با اقامه نماز و قرائت قرآن شکرگزار این خالق عظیم باشیم.

او گفت: وزارت بهداشت همواره بر اقامه نماز در اول وقت در مراکز آموزشی درمانی تا جایی که ممکن باشد تاکید دارد، از این رو بر این امر به مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرده است.

او ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور برگزاری این جلسه گفت: برپایی چنین جلساتی در کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت بسیار ارزشمند بود که موجب ارتقاء معنوی و اثر گذار بودن آن می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار