سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام و صدور کارت هوشمند رانندگان وانت بار استان خبر داد.

قاسمی گفت: به منظور اجرای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند رانندگان و مالکان وانت بار فراخوان صادر کرده است.

او گفت: این طرح به منظور ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت از کلیه رانندگان و مالکان وانت بار تدوین و برای اجرا به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شده است.

قاسمی گفت: داشتن حداقل سن ۲۳ سال و گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳ از مدارک لازم برای ثبت نام در این طرح است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مالکین ناوگان وانت بار با ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر و حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال، در این طرح می توانند ثبت نام کنند.

او گفت: اکنون در سطح استان هزار و ۲٠۸ دستگاه وانت فعال بوده و ۸۳ راننده در این بخش فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار