زمین گیر شدن متخلفان شکار و صید در مازندران

ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران را دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل، بابل، نکا، بهشهر و پارک ملی پابند ۱۲ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۱۲ قبضه سلاح شکاری دستگیر و از صیادان غیرمجاز ۳۰ قطعه ماهی و سایرادوات صید کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی هشت شکارچی غیرمجاز به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر از یک صیاد غیرمجاز یک دستگاه لنسر و۱۴ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانی بندپی) این شهرستان حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از صیادان غیرمجاز ۲۶قطعه ماهی، یک رشته تور سالیک و یک رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نکا حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه۱قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

ماموران اداره پارک ملی پابند حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی یک شکارچی حرفه‌ای را به همراه۱قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیرکردند.

در بهشهر نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست به همراه ماموران نیروی انتظامی این شهرستان حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار