تعهد اشتغال امسال بهزیستی آذربایجان غربی بیش از ۲۸۰۰ نفر است

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: رفع مشکل اشتغال، مسکن و معیشت مددجویان سیاست اصلی سازمان بوده و میزان تعهد اشتغال امسال ۲ هزار و ۸۵۰ نفر پیش بینی شده است.

پروین محمدپوری گفت: طی سال جاری اعتباراتی که از طریق بانک های عامل جذب شده، بیش از چهار برابر افزایش یافته و برنامه ریزی لازم جهت جذب اعتبارات اشتغال صورت گرفته است.

او می گوید:امیدواریم طبق تفاهم نامه با بنیاد برکت و بنیاد مسکن ساخت مساکن نیمه تمام به اتمام برسد که البته هنوز برای ۹۰ نفر از خانواده های ۲ معلوله و بالاتر هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: از بهمن سال گذشته تاکنون ۲۲ هزار خانوار پشت نوبت جهت دریافت مستمری وجود داشت که اکنون به ۱۳ هزار نفر رسیده که موفقیت بزرگی در این عرصه است و برنامه ریزی نیز جهت به حداقل رساندن این آمار در دست اجراست.

او گفت:برنامه ریزی برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان یکی از ماموریت های اساسی بهزیستی است که در سال جاری نیز براین اساس گام برداشته خواهد شد.

او می گوید: استفاده از مشارکت خیرین جهت کمک به توانخواهان این اداره نیز ضروری است و یکی از سیاست های این اداره استفاده از ظرفیت خیران و کارآفرینان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.