رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در اجرای این طرح چهار پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و تخریب شد.

سرهنگ  شاهوردی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل‌هایی در شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، محل‌های شناسایی‌شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران در این عملیات، هفت کیلو و ۵۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و چهار خرده‌فروش را دستگیر کردند و این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او گفت: همچنین در ادامه این عملیات ۱۱ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ شاهوردی گفت: در این طرح با دستور مقام قضایی، ۲ پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و ۲ پاتوق دیگر تخریب شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.