سرپرست آکادمی سرهنگ پور گفت: خبری را که به نقل از بنده مبنی بر انحلال هیئت شمشیربازی استان و خروج از زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان منتشر شده تکذیب می‌کنم.





۲۲ خرداد خبری در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجتبی سرشوق منتشر شد که گفته بود با استعفای رضایی رئیس هیئت شمشیربازی اصفهان، این استان از این پس هیئت ندارد و فعالیت خود در این رشته را به طور خصوصی ادامه می‌دهد.

سرپرست آکادمی سرهنگ پور در زمان انتشار این خبر به عنوان داور در مسابقات قهرمانی آسیا در سئول کره جنوبی حضور داشته و خبرنگار ما به صورت مستقیم نتوانسته بود اظهارات او را بشنود و در گفتگو با واسطه‌ای که از مدیران هیئت شمشیربازی است، درباره موضوع دچار سوءبرداشت شده بود که به انتشار خبری غلط منجر شد.

به گفته مختاری دبیر هیئت شمشیربازی استان، تفاهم نامه‌ای با آکادمی سرهنگ پور امضا شده که مسئولیت برگزاری دوره‌های آموزشی به آکادمی واگذار شده بود.

شماری از مربیان رشته شمشیربازی در ماه‌های اخیر گلایه‌هایی در مورد کم توجهی به این رشته و فعالان آن و حمایت نشدن داشته اند و بنابراین بنا شد تا با سوق دادن آموزش‌ها به سمت آکادمی‌های خصوصی بخشی از مشکل رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.