محسن ربانی زاده از مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس بازدید کرد و طی این بازدید روند پاسخگویی به تماسها، نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی را از نزدیک بررسی و ضمن تشکر از نحوه صحیح پاسخگویی بر لزوم نظارت دقیق و جدی بر روند اجرای طرح مذکور تأکید کرد.
رئیس سازمان صمت فارس به فعالیت و خدمات دهی مرکز مذکور اشاره و گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت استان برای هدایت ورودیهای سازمان به سمت خروجیهای مناسب و پیگیری مطالبات مخاطبان سازمانی جهت تسریع در انجام امور متقاضیان، شهروندان و مراجعین این سازمان دایر شده است.
حمیدرضا ایزدی هدف از راه اندازی مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات سازمان عنوان کرد.
او گفت: مأموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاههای ارتباطی وپاسخگویی به درخواستها ونیازهای شهروندان در بخشهای صنعت، معدن وتجارت و پاسخگویی شایسته به مردم و تکریم ارباب رجوع است.
ایزدی با تاکید بر پاسخ سریع، بیوقفه و درست به درخواستها و شکایات مردم گفت: مراجعین به منظور حصول اطمینان از ارائه خدمات شایسته و تسهیل در امکان پیگیری درخواست خود میبایست درخواست یا علت مراجعه خود را در این مرکز ثبت کنند.
او گفت: کار این سامانه به گونهای است که تمامی تقاضاها، مطالبات و درخواستهای مردم از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی ارجاع و پس از بررسی کارشناسی و دریافت کد رهگیری قابل پیگیری و به مخاطب پاسخ داده میشود.
ایزدی گفت: این سامانه با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و همچنین پوشش کانالهای ارتباطی نظیرتلفن، نمابر، پیامک، درگاههای اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir از خدمات این مرکز بهرهمند شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس به پاسخگویی کارشناسان این حوزه به صورت مستمر اشاره و گفت: در حال حاضر این مرکز در محل ساختمان مرکزی صمت شهید امین زاده واقع در شیراز، بلوار چهلمقام فعال است.