جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در خراسان رضوی الگوی واقعی خدمت است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: قانونمداری، مردمداری و توسعه محوری ارکان خدمتگزاری در پلیس راهور است.

سردار ابراهیم قربان زاده گفت: هوشمندسازی یکی از شاخصه‌های پلیس در طراز انقلاب اسلامی است و دستاورد‌های پلیس راهور در این عرصه حائز اهمیت و چشمگیر است.

او گفت: مأموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف از مبارزه با موادمخدر، مقابله با اراذل و اوباش، پیشگیری و مقابله با جرایم و دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی بسیار متنوع و خطیر است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تلاش کارکنان انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و مقابله جدی با این بیماری که تمهیدات، تهدیدات و محدودیت‌های زیادی را در کنار یکی از ماموریت‌های فراجا "فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران"قرار می‌داد گواه بر این ادعا است.

سردار قربان زاده گفت: بی تردید جهاد بزرگ خدمت در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به خصوص خدمات شایسته فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و به ویژه تلاش و مجاهدت کارکنان ایثارگر پلیس راهور استان از جلوه‌های بارز رشادت، از خودگذشتگی و خدمتگزاری به مردم عزیز بود.

در این آیین که با حضور مسئولان عالی استانی، نظامی و انتظامی در مجتمع فرهنگ سرای ترافیک مشهد برگزار شد از زحمات سرهنگ" حمیدرضا دهنوی" که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل و سرهنگ" علی اکبر غلامی به عنوان سرپرست رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.