فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک زمین خوار و کشف زمین خواری ۴۰ میلیارد ریالی در شهر همدان خبر داد.

سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از یک فقره زمین خواری در شهر همدان، با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بررسی موضوع اقدام کردند.

او گفت: متصرفان با تراس‌بندی، غرس درختان، نصب تانکرآب، فنس کشی و شخم زمین‌ها اقدام به دست اندازی به ۴۰ هزار متر مربع از اراضی ملی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این راستا با تطبیق نقشه‌های موجود، از ملک مورد نظر که از اراضی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بود، رفع تصرف شد.

سردار امیری گفت: پلیس امنیت اقتصادی یک متهم را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داد که در این پرونده‌ها ضمن رفع تصرف اراضی، متهم ملزم به پرداخت جریمه شد.

او در ادامه از کشف ۲۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی بدون مجوز خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی مشکوک و دستور توقف آن را دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان همدان ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی بدون مجوز به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

سردار امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این عملیات یک نفر را دستگیر و برای رسیدگی به پرونده تحویل تعزیرات حکومتی دادند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
در روستاهای متصل به شهر همدان از جمله روستای تفریجان زمینهای مشاع بدون اطلاع سایر شرکا برای ایجاد باغ شخصی و ویلا باغ بوسیله برخی اهالی بصورت غیر رسمی و غیر قانونی به فروش رسیده و موجب مشکلات زیادی برای سازمان های مسئول از جمله جهاد کشاورزی، قوه قضائیه، ثبت اسناد و غیره می شود و فشار زیادی به حکمرانی ابن سازمان ها وارد شده بنابراین علاوه بر خلع ید مجازاتهایی را برای خریداران و فروشندگان اعمال فرمایند تا این بار سنگین و گاهی لاینحل ا دامه پیدا نکند