مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی با هدف ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی در لرستان ضروری است.

مرتضی شیروانی گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم در بخش حمل و نقل ریلی و هوایی در لرستان، بخش زیادی از حمل و نقل مسافر در بستر حمل و نقل عمومی جاده‌ای صورت می‌گیرد از این رو ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی می گوید: با توجه به در پیش بودن سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی (ع)، تلاش می‌شود با هماهنگی شهرداری و با بهره گیری از نظر و پیشنهادات صنوف و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه مسافربری برون استانی، مشکلات و نواقص این پایانه در اسرع وقت احصا و اصلاح شود.

وی بر ساماندهی حمل و نقل مسافر و اجرای ضوابط و مقررات تاکید کرد و گفت: تشدید نظارت ها، طراحی مکانیزم‌های کنترلی و برخورد با متخلفان در راستای افزایش درآمد شرکت‌ها و مالکان ناوگان در دستور کار است.

شیروانی گفت: تشویق مسافران به خرید اینترنتی بلیط و یا تهیه بلیط با مراجعه به دفاتر شرکت‌ها و جلوگیری از سوار شدن مسافران خارج از ضوابط در محوطه و مقابل ترمینال و یا پلیس راه کمالوند و اجرا و تداوم طرح ممنوعیت تردد ناوگان اتوبوسی غیربومی به داخل شهر در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.