هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:از عصر امروز و با نفوذ سامانه ناپایدار جوّی افزایش ابرناکی و کاهش دما همراه با سرعت وزش باد و بارندگی در استان پیش بینی می شود.

زهرا عنایتی گفت: در نواحی بادخیز خراسان رضوی این رخداد، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و بارش رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او گفت: حجم بارش‌ها در شمال غرب استان به قدری است که احتمال رواناب و ایجاد سیلاب خواهد بود. همچنین روز دوشنبه و سه‌شنبه روند کاهش دما ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز چهارشنبه، اما روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود به گونه‌ای که روز پنجشنبه بیشترین میزان افزایش دما طی هفته جاری احساس می‌شود.

عنایتی گفت: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند و بیشترین میزان سرعت وزش باد نیز از سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

او گفت: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۱ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا بدون تغییر ۳۳ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۰ درجه بالای صفر برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
الحمدلله
آخرین اخبار