کشف ۲۶ فقره سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان‌های دورود و کوهدشت خبر داد.

یحیی الهی  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سرقت وسایلی مانند شیرآلات، سیم برق، کلید و پریز و… در سطح شهرستان دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان دورود قرار گرفت.

وی می گوید: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دورود تحقیقات گسترده‌ای را به صورت محسوس و نامحسوس معمول و نهایتاً منجر به شناسایی یک سارق به هویت معلوم شدند و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به هفت فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره معترف، محل‌های سرقت با راهنمایی متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

الهی گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، فرماندهی انتظامی کوهدشت با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی ۹ سارق شدند و با هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده، سارقان به ارتکاب ۱۹ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی، سرقت در معابر، سرقت منزل، سرقت وسایل نقلیه، سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار الهی بیان داشت: توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می‌شود و از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.