امام جمعه سرفاریاب گفت: به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها ۹ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تامین شد.

حجت الاسلام زارعی پور گفت: از مسائل و معضلات جدی جامعه امروز، تجملات و رسم و رسومات سنگینی مانند مهریه و جهیزیه های سنگین و جشن های عروسی پرهزینه است که برخی از خانواده ها تدارک می بینند.

او با قدردانی از تلاش های بانیان بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در بخش سرفاریاب حمایت و همکاری با مؤسسات خیریه و نیکوکاری برای یاری رساندن به ایتام و نیازمندان به ویژه نوعروسان که موجب خوشحالی و دلگرمی آنان می شود را کاری با ارزش و دارای ثواب دنیوی و اخروی عنوان کرد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سرفاریاب نیز در این برنامه از اهدای ۹ سری جهیزیه به ۹ زوج جوان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این جهیزیه ها ۹۰۰ میلیون ریال بوده که شامل اجاق گاز، کولر، فرش، پتو، بخاری و سرویس آشپزخانه است.

دیرباز می گوید: از سال تأسیس این نهاد در سرفاریاب ( سال ۱۳۹۸ ) تاکنون، خدماتی از جمله اهدا بیش از ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع بسته های معیشتی، تهیه ویلچر برای معلولان و پرداخت کمک هزینه درمان برای بیماران سرطانی در این بخش ارائه شده است. 

او گفت: شعبه بنیاد آبشار عاطفه ها تاکنون ۱۶۰ فقره پرونده مربوط به فرزندان ایتام و بی سرپرست، بدسرپرست‌، از کار افتاده، صعب‌العلاج، مطلقه، زندانی و معلول را تشکیل داده و با جمع آوری کمک های مردمی، آنان را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.