تیمداری شهرداری ارومیه در سوپرلیگ والیبال نیازمند حمایت قانونی است

شهردار ارومیه با تاکید بر لزوم حمایت قانونی از تیمداری در سوپر لیگ والیبال کشور گفت: اجازه نخواهیم داد والیبال این شهر اتاق خلوت و اسپانسر مالی بعضی از آقایان باشد.

حسین مهدی‌زاده در در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر ارومیه که با موضوع بحث و بررسی وضعیت باشگاه داری شهرداری در رشته والیبال برگزار شد، گفت: حمایت مجموعه شهرداری از والیبال باید مشروعیت قانونی داشته باشد و در این راستا در کنار اداره کل ورزش و جوانان بوده و خود را کنار نخواهیم کشید.

او ایجاد ساختار قانونی و داشتن اساسنامه را از الزامات باشگاه‌داری عناون کرد و گفت: تیمداری در رشته والیبال زیر نظر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه قانونی و اقدامی ممکن خواهد بود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه باشگاه شهرداری ارومیه ساختار لازم برای اختصاص بودجه را ندارد، گفت: تیمداری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه هرچند مشکلات اساسنامه‌ای دارد، ولی در همین حال تیمداری باشگاه شهرداری ارومیه صد درصد اشتباه است.

مهدی زاده تیمداری شهرداری ارومیه در والیبال را منوط به مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه دانست و گفت: در همین راستا نیز قدردان حساسیت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.