مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:ضروری است که در زنجان اتاق وضعیت فرهنگی تشکیل شود.

حجت‌الاسلام  احمدی گفت: در استان زنجان باید اتاق وضعیت فرهنگی تشکیل شود و به لحاظ داده و آمار در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم.

او می گوید: ما در عرصه‌های اطلاعاتی آمار دقیقی نداریم، از این رو تصمیم‌گیری و عملیات درست در برنامه‌های فرهنگی حادث نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از این رو باید اتاق وضعیت با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط برای بررسی داده‌های استان تشکیل شود؛ چرا که داشتن اطلاعات کافی از لحاظ فرهنگی، فکری و سیاسی بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام  احمدی می گوید: سازمان تبلیغات قدم‌هایی در زمینه ایجاد این کارگروه و تهیه این اطلاعات برداشته است،  ۲۰ نقطه فرهنگی شناسایی کردیم که در این پیمایش ملی در حدود ۱۴ مبحث فرهنگی با هزینه تبلیغات اسلامی، آمار و اطلاعاتی در سطح کشوری با درصد خطای کم جمع‌آوری شده است که به همه ارگان‌های ذی‌ربط مسائل فرهنگی جهت بهبود و نتیجه‌گیری درست در بخش استانی ارائه خواهیم داد.

او گفت: تا کنون در مسائل فرهنگی استان زنجان اقدامات خوبی صورت نگرفته است، اما با داده و آمار می‌توانیم به شناسایی زیست‌بوم‌های فرهنگی و علایق و سلایق مردم دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
میدونم که مثل پیامهای دیگر انتشار نخواهد یافت ولی تا معیشت مردم سروسامان نیابد پرداختن به مقوله فرهنگ پییشهنهادی شما کاری بیهوده میباشد.