حضور هنرمندان ۵ کشور در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان همدان

در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان همدان علاوه بر هنرمندان ایران، هنرمندانی از ۵ کشور اروپایی و آسیایی هم حضور خواهند داشت.

رییس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان گفت: هدف از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان همدان، به وجود آوردن شور و نشاط در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان همدان با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» از ۱ تا ۶ تیر به میزبانی شهر همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

مسعود ویژه گفت: هنرمندانی از کشور‌های یونان، ترکیه، عراق، ارمنستان و ایتالیا در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان همدان حضور دارند.

او گفت: این جشنواره دارای ۱۲ بخش رقابتی و غیررقابتی است و در بخش رقابتی، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر خیابانی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بخش غیررقابتی هم شامل بخش بین‌الملل، تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان، تئاتر فراگیر مخصوص افراد با نیاز‌های ویژه، بخش پژوهش و نشست‌های تخصصی است.

ویژه گفت: مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان ۳۱ خرداد در میدان مرکزی شهر تاریخی، باستانی و گردشگری همدان با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.