طرح هوشمندسازی فروش نان در نانوایی‌های استان اصفهان کلید خورد.

دبیر کمیته آرد و نان استان اصفهان گفت: فرآیند تجهیز نانوایی‌های استان به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در مرحله اجرایی است.

به گفته اصغر مهدوی چهار هزار و ۶۰۰ نانوایی یارانه پز استان به زودی به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند، استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و در مرحله نخست خریدار نوع نان و در ادامه تعداد را با فشردن علامت با اضافه انتخاب می‌کند.

 دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به گونه‌ای طراحی شده اند که در زمان قطعی اینترنت هم فعال هستند.

دبیر کمیته آرد و نان استان اصفهان می گوید با اجرای این طرح نانوایی‌ها دیگر نمی‌توانند نان را با هر قیمتی به فروش برسانند و قیمت براساس نرخ مصوب درج شده در دستگاه کارتخوان محاسبه و سپس خریدار کارت می‌کشد.

 در هوشمندسازی فروش نان، نانوایی‌ها براساس فروش سهمیه آرد دریافت می‌کنند و اگر نان بی کیفیت عرضه کنند از چرخه حذف می‌شوند چرا که در این طرح انتخاب با مشتری است.

 نانوایی‌هایی که از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند استفاده کنند در پایان هر روز کاری به میزان ۱۵ درصد فروش وجه تشویقی به حساب شان واریز می‌شود.

دبیر کمیته آرد و نان استان گفت: با اجرای این طرح اطلاعات یکپارچه، توزیع خارج از شبکه، احتکار و قاچاق آرد جلوگیری و توزیع در نانوایی‌ها عادلانه و الگوی مصرف اصلاح و همچنین فروش اجباری حذف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار