مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت:شرکت گاز همدان نخستین شرکت گاز استانی در کشور است که گازرسانی به همه شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را به انجام رسانده است.

محمدصادق محبی‌نظر گفت:اجرای زیرساخت‌های گازرسانی در سال‌های گذشته تا جایی پیشرفت داشته که در قالب برنامه زمان‌بندی ۱۵ ماهه همه صنایع موجود این استان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.

او گفت:یک هزار و ۱۲۶ واحد در ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی فعال استان به شبکه گاز متصل شده است، همچنین ۶ مجتمع در شهرک‌های کشاورزی و دو مجتمع کشت گلخانه‌ای در حال بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همه ۳۱ شهر استان به شبکه گاز متصل شده و هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند.

محبی نظر در ادامه گفت:تاکنون ۹۶۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۹ هزار و ۷۷۲ کیلومتر، شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان اجرا شده و در مجموع ۴۴۹ هزار و ۳۳۰ خانوار شهری و ۲۲۰ هزار و ۸۰۹ خانوار روستایی استان، مصرف‌کننده گاز هستند.

به گفته او همچنین ۳۲۵ هزار و ۷۲۳ علمک در سطح استان نصب شده که ۱۷۱ هزار و ۷۶۶ عدد معادل ۵۳ درصد سهم شهر‌ها و ۱۵۳ هزار و ۹۵۷ عدد معادل ۴۷ درصد سهم روستاهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت:مجموع مشترکان استان ۶۵۰ هزار و ۹۸۴ عدد شامل ۴۳۰ هزار و ۲۹۴ مشترک شهری و ۲۲۰ هزار و ۶۹۰ مشترک روستایی است.

محبی نظر گفت:یک هزار و ۱۲۶ واحد در ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی فعال استان نیز به شبکه گاز متصل شده است، همچنین ۶ مجتمع در شهرک‌های کشاورزی و دو مجتمع کشت گلخانه‌ای نیز در حال بهره‌برداری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.