مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۳۰ خرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


گلایه از تاخیر در پرداخت وام ودیعه مسکن

سلام خواهش می‌کنم پیگیر وام ودیعه مسکن باشید هربانکی مراجعه می‌کنیم نتیجه‌ای ندارد.


ترافیک سنگین در اتوبان آزادگان

اتوبان آزادگان در شهر تهران به دلیل تعمیرات کنده شده است و این موضوع باعث اتلاف وقت و ماندن ساعت‌ها ترافیک می‌شود؛ و خودرو‌های امدادرسانی مانند آتش نشانی و آمبولانس نمی‌توانند به موقع امدادرسانی کنند. لطفا پیگیری کنید.


گلایه از شلوغی اتوبوس آزادی به خاوران

سلام لطفا گزارشی از مسیر پایانه خاوران به آزادی تهیه کنید. اتوبوس ها داخل اتوبوس می شود و دیگر نمی توان سوار اتوبوس شد.لطفا پیگیری کنید.


افزایش قیمت شرکت تراکتور سازی ایران

شرکت تراکتور سازی دی ماه سال گذشته افزایش قیمت کارخانه داشته و  امسال نیز مجدد افزایش قیمت کارخانه داشته است. پیگیری کنید.


تاخیر در اعلام نتایج استخدامی دستگاه‌های اجرایی

سلام داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش از ۱۵ اردیبهشت آزمون دادند و از آن موقع اصلا خبری از نتایج نشده است. چند هزار داوطلب منتظر نتیجه این آزمون هستند، لطفا هم از سازمان سنجش و آموزش و پرورش پیگیری کنید. ممنون


تاخیر در تحویل تاکسی سمند

سلام از دی ماه به دلیل فرسوده بودن تاکسی پیکان و استفاده از طرح تبدیل تاکسی فرسوده پول خودرو سمند را به حساب ایران‌خودرو واریز کردم و طبق قرارداد قرار بود حداکثر ۹۰ روزه تحویل بدهند، متاسفانه الان ۱۳۰ روز است که خودرو را تحویل نمی‌دهند بلکه پاسخگوی مشتریان هم نیستند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار