جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان تفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی گفت: از برکات انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در مسیر نجف به کربلا است که این حرکت عظیم فرهنگی در سالیان اخیر باشکوه تمام‌تر برگزارشده است.

امام‌جمعه تفت به برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر‌های مختلف کشور اشاره و گفت: برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین از یزد به سمت حسینیه امام خمینی (ره) تفت اقدام بسیار خوبی است که باید برای برگزاری آن به‌صورت باشکوه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

محمد دهشیری، فرماندار تفت نیز گفت: با توجه به کاهش گسترش ویروس کرونا پیش‌بینی می‌شود مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) با استقبال گسترده‌ی مردم روبرو شود و باید برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به این مراسم مهم در دستور کار قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: مراسم اربعین حسینی (ع) یک مراسم خودجوش مردمی است و اعضای این ستاد برای تسهیل گری در این حرکت عظیم مردمی گام برمی‌دارند و حرکت مسئولان در این مسیر، حرکت درراه خدا است.

دهشیری به برگزاری مراسم پیاده‌روی برای جاماندگان اربعین حسینی (ع) نیز اشاره و گفت: برای برگزاری این مراسم که سال گذشته نیز با استقبال زیادی روبرو شد نیاز به برنامه‌ریزی است و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی این مراسم نیز باشکوه تمام برگزار شود.

در این نشست مسئولان هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تفت و ستاد برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در طریق الحسین (ع) تفت به مشکلات برگزاری برنامه‌ها در سال گذشته پرداختند و خواستار همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار