فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۲ نفر به اتهام تهدید شهروندان با سلاح گرم در آبادان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زلقی گفت: پس از دریافت گزارش امدادخواهی یک شهروند از فوریت پلیسی ۱۱۰ در خصوص تهدید با سلاح گرم کمری و عربده کشی در نزدیکی سینما نفت آبادان , ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر به محل اعزام شدند و پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده، شناسایی و دستگیری فرد خاطی را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته این مسئول فرد تهدید کننده با راننده یک دستگاه خودروی سمند با هویت معلوم راه شهروند موتورسیکلت سوار در حال حرکت را سد کرده بود.

این مقام انتظامی گفت: ماموران تخصصی و عملیاتی پلیس آبادان در کمترین زمان با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی گفت: متهم دستگیر شده علت این تهدید را اختلافات مالی با آن فرد عنوان کرد.

او به دستگیری یک متهم متواری و تحت تعقیب دستگاه قضایی در این عملیات ضربتی نیز اشاره کرد که در بررسی‌ها مشخص شده بود او نیز ۲ فقره تیراندازی منجر به جرح بر درب منزل در آبادان و سرقت ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ازشهرستان تهران را مرتکب شده بود.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: از این مخفیگاه ۲ قبضه سلاح کمری همراه با مهمات فشنگ کشف و ضبط شد و با اعتراف این متهمان اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار صادر شده توسط قضات دادسرای این شهرستان راهی زندان شدند.

این مسئول هنجارشکنان این شهرستان گوشزد کرد که عاقبت شرارت و کار‌های مجرمانه در هر زمان و مکانی، برخورد سریع، قاطع پلیس آبادان خواهد بود و پایانی جز مجازات قانونی و زندان در انتظار آنان نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.