مدیر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:امسال ۱۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در این استان ساخته می‌شود.

امین رنجبردار گفت: در حال حاضر ۹ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در استان احداث و به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۷ مورد در حوزه روستایی و دو مورد در حوزه شهری بوده است.

او گفت: کار احداث ۸ زمین چمن روستایی و شهری نیز از سالیان آغاز شده و به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص اعتیار این ۸ زمین چمن مصنوعی امسال به بهره برداری می‌رسد.

 مدیر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان کار احداث ۱۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جدید در استان همدان با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال آغاز شده که به طور میانگین این پروژه‌ها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص ۱۶۰ میلیارد ریال این ۱۶ زمین چمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

رنجبر گقت: در صورت تخصیص اعتبار امسال در مجموع می‌توانیم شاهد افتتاح و بهره برداری ۲۴ زمین مصنوعی در استان همدان باشیم و در صورت افتتاح این ۲۴ زمین چمن تعداد زمین‌های چمن مصنوعی استان به ۳۳ مورد افزایش خواهد یافت.

او گفت: مجموعه ورزش وجوانان جهت توسعه ورزش به همکاری و تعامل تمام دستگا ه‌های استان نیاز دارد که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث ورزش استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.