لزوم استفاده از ظرفیت‌ فضای مجازی برای تبلیغات دینی

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید از فناوری‌های نوین و ظرفیت‌های فضای مجازی برای انجام امور تبلیغات دینی استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نباید اجازه داد که پائین بودن میزان ورود علما و روحانیون، موجب سوء استفاده دشمنان از ظرفیت‌های این حوزه شود.

او می گوید : شرایط زمانی و اجتماعی موجود، کار در حوزه تبلیغ را دشوار کرده است و در این مسیر تنها نمی‌توان از روش‌های سنتی استفاده کرد و البته باید از تجربیات موجود در این حوزه استفاده کرد.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت : در حال حاضر دشمنان با سو استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی ، علیه روحانیت، اسلام، نظام و انقلاب کار می‌کنند و باید این ابزار را از دست دشمن گرفته و مدیریت آن را به دست بگیریم.

به گفته او ،  عقب نشینی در این حوزه موجب می‌شود افراد لاابالی و افرادی که اعتقادات تخریبی دارند، این فضا‌ها را به دست بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، تغییر سبک زندگی دینی و اسلامی را از اهداف دشمنان دانست.

او می گوید: و تصریح کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین باید به نحوی اقدام شود که برای نسل جدید، جذابیت داشته باشد.

به گفته او ،  ارتباط دستگاه قضایی با علما، یکی از نیازمندی‌های جدی قوه قضاییه است.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: تلاش می‌کنیم از همکاری روحانیون و علما در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از جرایم استفاده کنیم زیرا اکر تبلیغ را به درستی انجام دهیم، بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

 حجت الاسلام حمیدی می گوید: در دستگاه قضایی آماده همکاری با علما و روحانیون و استفاده از ایده‌ها و همکاری‌های آن‌ها به منظور بهبود خدمات دستگاه قضایی و توسعه فعالیت‌های پیشگیرانه از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار