بعد از ۱۳ سال کشتی نهاوند صاحب نشان آسیایی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: «یونس شفیعی» کشتی گیر نهاوندی نشان برنز مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سلیمان جوانمردی گفت ،یونس شفیعی دلاور مرد نهاوندی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات آسیایی قرقیزستان مدال برنز را به دست آورد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیای۲۰۲۲ در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و یونس شفیعی نوجوان غیور و خوش آتیه نهاوندی در نخستین حضورش در مسابقات برون مرزی در وزن ۷۱ کیلوگرم نشان برنز را به دست آورد.

او گفت: یونس شفیعی نوجوان غیور و خوش آتیه نهاوندی در نخستین حضورش در مسابقات برون مرزی در وزن ۷۱ کیلوگرم نشان برنز را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مدال کسب شده یونس شفیعی چهارمین مدال میادین آسیایی و جهانی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط ورزشکاران نهاوندی است که در طول تاریخ ورزش شهرستان نهاوند بی نظیر است.

جوانمردی گفت:  با برنامه ریزی های صورت پذیرفته قطعا شاهد درخشش و افتخار آفرینی های بیشتری توسط شیرزنان و دلاورمردان نهاوندی خواهیم بود.

او گفت: کشتی نهاوند پس از ۱۳ سال ناکامی ،رنگ مدال آسیایی را به خود دید و علی رغم ضعف و عدم کسب نتایج مدنظر در رده سنی بزرگسالان ، با برنامه ریزی ها و حمایت های بعمل آمده قطعا رشد و شکوفایی کشتی نهاوند خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان از زحمات علی صفاری و عباس تکلو مربیان پرتلاش و ارزنده کشتی نهاوند و همه مسئولان استانی و شهرستانی که یونس شفیعی را  حمایت  کردند تشکر کرد و این افتخار آفرینی را به جامعه کشتی ، ورزش و آحاد مردم شهرستان نهاوند تبریک گفت.

برچسب ها: ورزش ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار