دخترانی که از هر انگشتشان هنر می‌بارد

دانش آموزان دختر خراسان جنوبی در کنار تحصیل آثاری هنری خلق کرده اند و حالا نمایشگاهی از آثار آن ها در بیرجند برپا شده است.

وقتی علاقه ات به هنر زیاد باشد، با وجود محصل بودن باز هم دوست داری به سمتش بروی و آثار هنری خلق کنی.

دانش آموزان خوش ذوق بیرجندی نیز با استفاده از هنر و استعداد خود، به تولید محصولات مختلفی پرداخته اند.

سنجری یکی از دانش آموزان خوش ذوق خراسان جنوبی گفت: در رشته پته دوزی در شهرستان و استان مقام اول کسب کرده ام و ۵ سالی می‌شود که در این رشته مشغول به فعالیت هستم.

دانش آموزان هنرمند مدارس سراسر استان با شرکت در جشنواره فرهنگی هنری فردا که با مشارکت کانون‌های فرهنگی تربیتی برگزار شده توانمندی و استعداد خود را به نمایش گذاشته اند.

یکی از شرکت کنندگان گفت: چهره پدرم را کشیده ام و توانستم علاوه بر کسب رتبه اول در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کنم.

او گفت: به همراه دوستانم اوقات فراغتمان را به این کانون آمدیم و از کلاس‌های مختلف کانون استفاده کردیم و در نهایت توانستیم در مسابقات نگارگری، تصویرسازی و آبرنگ رتبه استانی کسب کنیم و به مراحل کشوری راه یافته ایم.

ظهوری کارشناس کانون فرهنگی تربیتی حضرت زینب (س) گفت: دانش آموزان از هنری که یاد گرفته اند می‌توانند به عنوان منبع درآمد استفاده کنند و همچنین سفارش‌هایی هم از خارج از کشور داشته اند.


بیشتر بخوانید


والدین هم از نتیجه کلاس‌های کانون و موفقیت فرزندانشان ابراز رضایت داشتند.

در این نمایشگاه به دلیل کمبود فضا بخشی از آثار برگزیده مرحله استانی به نمایش درآمده است.

از این میان ۵۰۰ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرده و تعدادی آثار برجسته در این مکان به نمایش گذاشته شده است.

۲۰۰ اثر منتخب دانش آموزان استان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری فردا راه یافته است که هم اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۱، ۲ تیر در محل کانون فرهنگی تربیتی حضرت زینب (س) واقع در خیابان طالقانی ۱۳ بیرجند دایر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار