نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان آذربایجان غربی برای اجرای طرح‌های جاده‌ای و توسعه و بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی این ۲ شهرستان اختصاص یافت.

حسن همتی گفت: بر این اساس ساماندهی و آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور تکاب - شاهین دژ و ۱۰ کیلومتر از محور شاهین دژ - میاندوآب تا ۴۵ روز آینده پیمان سپاری و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او می گوید:همچنین با همکاری شرکت زیرساخت راه‌های کشور چهار کیلومتر از مسیر در حال ساخت محور شاهین دژ - تکاب تا ۱۵ روز آینده و ۳.۵ کیلومتر دیگر از این محور تا شهریور ماه آسفالت می‌شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین راستا احداث پل چمقوره در محور شاهین دژ - تکاب تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

همتی گفت:باتوجه به پیگیری‌های انجام یافته و دستور وزیر راه و شهرسازی و مساعدت استاندار آذربایجان غربی در زمینه تخصیص اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی سفر رییس جمهور، پیمان سپاری پروژه‌های راهسازی تکاب و شاهین دژ سریع انجام شده تا عملیات آسفالت جاده‌های منطقه در فصل کاری مناسب اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.