نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه زودتر باید یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت شود.

اسحاقی در صحن علنی مجلس به وزیر کشور، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر داد و گفت: چند ماه است که یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است؛ مرزنشینان نقش بسزایی در ثبات و حفظ امنیت کشور دارند برای همین شایسته است که هر چه زودتر در خصوص پرداخت یارانه کمک معیشتی این قشر اقدامات لازم صورت گیرد.

او گفت: افزایش مالیات باید با یک منطق اقتصادی و برنامه ریزی همراه باشد و قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مودیان مالیات در کشور شاهد نوعی از محاسبات شوند که مالیات‌های بیش از ۱۰ برابری متحمل شوند.

اسحاقی گفت اینکه مودی مالیاتی قبل از محاسبه از کیفیت و کمیت پارامتر‌های موجود باخبر شود حق اوست اگر می‌خواهید اصلاح کنید راه‌های فرار مالیاتی و فساد اداری را ببندید.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کامیون داران برای گرفتن حقشان در گرمای آفتاب مقابل وزرات ساعت‌ها می‌ایستند و  چرا وزارت راه برای حل مشکلاتشان تعلل می‌کند، این شایسته دولت مردمی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.