دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در جنگ نرم حجاب و تفکر اسلامی و انقلابی بانوان را هدف قرار داده است.

محسن اکبری در نشست توجیهی شیوه نامه عفاف و حجاب ویژه رابطان بانوان شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دانشگاههای سیستان و بلوچستان گفت: حجاب و عفاف از آموزه‌های دینی مهم است و اقناع سازی جامعه در تحقق آن تاثیرگذار است.

او گفت:  دشمن از تفکر ایرانی و ایمان مردم ایران می ترسد و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن به ویژه در حوزه عفاف و حجاب بانوان به کار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:به دنبال برخوردارهای قهری نیستیم و با تولید محتوا و اقناع جامعه نسبت به مزایای رعایت مولفه های عفاف و حجاب و برنامه های اجرایی در قرارگاه عفاف و حجاب استان حرکت خواهیم کرد.

اکبری گفت: عفاف و حجاب به عنوان یک رکن مهم دینی سد محکمی برای حفاظت از نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها است و باید در جهت گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

او گفت: بانوان محجبه سربازان جنگ نرم مقابله با دشمنان دین هستند و در صف مقدم این مبارزه قرار دارند.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی است.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است و عفاف پدیده ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود.

سیده طاهره هاشمی گفت: در دولت اسلامی باید بر ترویج فرهنگ حجاب در نهادهای مختلف و جامعه کار شود و با اقناع سازی بتوان مانع از ترویج بی حجابی شد.

او گفت: رابطان شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نقش مهمی در گسترش این فرهنگ اسلامی در دستگاههای اجرایی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار