در پی افزایش قیمت سوخت، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد حذف مالیات بر آن را داد.

در پی افزایش قیمت سوخت در آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت: من امروز از کنگره می‌خواهم مالیات فدرال بر سوخت خودرو‌ها را به مدت سه ماه به حال تعلیق در آورد.

بایدن در ادامه گفت: من به ایالت‌ها پیشنهاد می‌کنم مالیات محلی بر سوخت را به منظور کاهش قیمت‌ها به حال تعلیق در بیاورند.
رئیس جمهور آمریکا گفت: من از شرکت‌های نفتی می‌خواهم میزان پالایش شان را افزایش دهند. من ازشرکت‌های پمپ بنزین می‌خواهم قیمت‌های خود را کاهش دهند؛ زیرا ملت آمریکا نیازمند این مسأله است.

بایدن در ادامه گفت: من از تصمیم اوپک پلاس برای افزایش عرضه جهانی نفت استقبال می‌کنم. زمانی که میزان قیمت نفت کاهش می‌یابد، قیمت سوخت نیز بایستی کاهش یابد.

بایدن بار دیگر در تلاش برای مقصر جلوه دادن پوتین مدعی شد: حمله وحشیانه پوتین به اوکراین، به افزایش قیمت گالون‌های سوخت در آمریکا به میزان به شکل متوسط دو دلار انجامید. جنگ اوکراین از طریق مشارکت در زمینه کمک‌های نظامی و بشری، به ما هزینه وارد کرد.

همزمان با اینکه دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا مدعی است که روسیه مسئول افزایش بهای سوخت از جمله قیمت نفت و گاز است، نظرسنجی جدید نشان داده که تنها یک نفر از هر ۱۰ آمریکایی (۱۱ درصد) با این دیدگاه موافقند. نظرسنجی جدید راسموسن که به صورت آنلاین و تلفنی انجام شده است نشان می‌دهد که بیش از نیمی (۵۲ درصد) از آمریکایی‌های شرکت کننده سیاست‌های ضعیف بایدن در بخش انرژی را مسئول افزایش قیمت‌ها می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار