رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: میزان پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش بخش کشاورزی این استان از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

نادر تقی‌زاده در خصوص اعطای سرمایه در گردش برای حمایت از دامداران و مرغداران گفت: متقاضیان با معرفی مدیریت و مراکز خدمات جهاد کشاورزی به شعبات بانک کشاورزی به تناسب ظرفیت تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت گرمی مغان گفت: استعداد بالای کشاورزی منطقه زمینه خوبی را برای توسعه فراهم کرده است و امیدوارم همکاری‌های هم‌افزایی دولت، جهاد کشاورزی و کشاورزان منطقه برای افزایش تولیدات کشاورزی و اشتغال افق‌های واقعی را نمایان کند.

تقی زاده می‌گوید: مسئولان جهاد کشاورزی بنا به وظیفه سنگین خود در تامین امنیت غذایی باید با حضور جهادی در عرصه و میدان تولید دوش به دوش کشاورزان و تولیدکنندگان ایفای نقش کنند و با حضور تیمی مسئولان و مدیران استانی در خدمت این زحمتکشان هستیم و این برنامه‌های هدفمند را در استان اجرا خواهیم کرد.

او گفت: تامین و توزیع اقلام اساسی و نهاده‌های دامی و مرغداری‌ها با نظارت روال عادی بوده و با جدیت از وزارت متبوع پیگیر هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: دامداران و مرغداران در اسرع وقت با ثبت‌نام در سامانه سیتا و مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی در استان به شعبات بانک کشاورزی معرفی و تسهیلات خود را دریافت کنند که اثرات مثبت آن در تولید نمایان خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.