فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اولین وظیفه مسئولان در قبال شهدا این است که اعتماد مردم نسبت به نظام کم نشود و روز به روز بیشتر شود و مشکلات مردم را حل کنیم.

سردار محمد پاکپور امروز در یادواره شهدای زرهی استان اصفهان با درود بر شهدا گفت: بنا به گفته برخی از سرداران جنگ یک گنج بود و برای به دست آوردن این گنج‌های درونی باید تلاش کرد و جهاد تبیین را امروزه سرلوحه خود قرار دارد.

در دیداری که با شهید ابومهدی المهندس داشتم نکاتی را در مورد فیلم‌های آرشیوی حزب بعث عراق بازگو کرد که جلسات آن‌ها قبل از جنگ تحمیلی برگزار و صدام شنونده بوده است.
شناخت هنرپیشه‌های خارجی نسبت به شهدا در بین جوانان
به گفته او در اواخر سال ۵۸ تصمیم در مرکزیت بعث عراق برای جنگ گرفته می‌شود و بخش اعظمی از خاک ایران را اشغال کردند و اگر خلأ در تبیین دوران دفاع مقدس ایجاد شود تحریم و وارونه جلوه دادن هم ممکن می‌شود.

باید پیوسته این گنج را بشکافیم و موضوعات را برای مردم تبیین کنیم در حالی که چنین چیزی رخ نداده است، در یک برنامه تلویزیونی نشان داده شد که به جوانان عکس‌های شهدای به نام را نشان می‌دهد و نمی‌شناسند، اما هنرپیشه‌های خارجی را سریع می‌شناسند.
مقابله با جنگ با حداقل تجهیزات
سردارپاکپور می‌گوید: تا فرصت داریم و زنده هستیم باید این شهدا را به جوانان معرفی کرد و بسیاری از فیلم‌ها عمیق نیستند و باید توجه زیادی به آن‌ها شود.

در حال حاضر جوانان نمی‌دانند که با پیروزی انقلاب جنگ و از اسفند سال ۵۷ درگیری‌ها آغاز شد و پیرامون ما بسیاری از قومیت‌ها را در مقابل ما تحریک کرده بودند و در آن زمان سپاه نوپا بود.

او حین درگیری در کردستان، خلق عرب و سیستان و بلوچستان، جنگ بر ما تحمیل شد، گفت: باید برای جوانان روشن شود که چگونه با تجهیزات و آمادگی حداقلی که داشتیم با اشاره امام (ره) برای مقابله به میدان می‌آمدند و در اصفهان حدود ۲۳ هزار شهید را تشییع کرد.

جوانان ما با هدفی به میدان آمدند که امام حسین (ره) برای زنده‌نگه‌داشتن اسلام شهید شد و معتقد بودند که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است.

فرمانده نیروی زمینی گفت: اولین وظیفه مسئولان در قبال شهدا این است که اعتماد مردم نسبت به نظام کم نشود و روز به روز بیشتر شود و مشکلات مردم را حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.