نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ناهماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص مدیریت مرز ماهیرود را یکی از معضلات مهم برای رونق هرچه بیشتر این مجموعه عنوان کرد.

نخعی در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه که با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد از ایجاد و راه اندازی شعبه مستقل تأمین اجتماعی در آینده نزدیک و راه اندازی زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.

او ضمن گلایه از روند ضعیف کار در حوزه ارتباطات خواستار پیگیری مسئولان برای حل این مشکل ابتدایی مردم در روستا‌های شهرستان و همچنین مشکل آب آشامیدنی آن‌ها شد.

نخعی همچنین خواستار تعیین تیمی از سوی استاندار برای پیگیری مصوبات تعیین شده مرزی به دلیل عدم اجرای آن‌ها شد و ناهماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص مدیریت مرز ماهیرود را یکی از معضلات مهم برای رونق صادرات هرچه بیشتر این مجموعه عنوان کرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امروزه وظیفه همگان بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تبیین دستاورد‌ها می‌باشد خواستار اهتمام ویژه مسئولان برای بیان دستاورد‌ها شد.

او همچنین در خصوص کمک به تکمیل المان یادمان شهدای گمنام در شهرستان و همچنین اعطای تسهیلات و اعتبار برای  توسعه مجموعه‌های گردشگری در این شهرستان قول مساعد داد.

حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه شهرستان سربیشه نیز در این جلسه گفت: ظرفیت‌های مختلفی در شهرستان از جمله معادن وجود دارد که خواستار توجه ویژه مسئولان است.

او کمبود متخصص جراح، تجهیز تنها بیمارستان شهر، راه اندازی دانشگاه، شبانه روزی شدن مرز ماهیرود و کمک به تأسیس میدان ورودی شهر را از اهم مشکلات این شهرستان عنوان کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.