مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به درخواست فرماندار زرآباد، ۱۵ کیلومتر شبکه برق این شهرستان تا پایان امسال اصلاح می‌شود.

خلیل عوض زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان زرآباد با حضور فرماندار و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: پنج هزار ۴۷۹ روستا در استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند و بحمدالله همه روستا‌های شهرستان زرآباد از نعمت برق برخوردار هستند.

او گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تاکنون هیچ گونه محدودیتی در زمینه خاموشی در استان سیستان و بلوچستان نداشتیم.

او گفت:همه مردم استان کمک کند تا از پیک تابستان با موفقیت گذر کنیم و اداراتی که مشارکت حداکثری را نداشته باشند قطعا برق اداره مذکور قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پراکندگی روستا‌های شهرستان زرآباد و آب و هوای خاص این منطقه، تمام تلاش همکاران رفع مشکلات برقی این شهرستان است و قطعا زرآباد ویژه دیده خواهد شد.

پیشگیری از افت ولتاژ برق مهمترین دغدغه مردم زرآباد است

فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه، با اشاره یه ارتقای پست ۶۳ کیلوواتی این شهرستان، گفت: استقرار اتفاقات برث در بخش کاروان این شهرستان امری ضروری است.

نعمت الله نجاری گفت: متاسفانه به دلیل شرجی بودن هوا، تمامی کابل و بسیاری از تیر‌های برق فرسوده شدند و نیاز به اصلاح دارند.

او گفت: شهرستان زرآباد قطب کشاورزی و پایتخت موزستان کشور است که امیدواریم در فصل تابستان در قسمت کشاورزی هیچ گونه خاموشی نداشته باشیم.

فرماندار زرآباد گفت: با کوچکترین قطعی برق در این فصل شاهد خسارت میلیاردی به کشاورزان به ویژه موزکاران منطقه خواهیم بود.

نجاری گفت:  استقرار مدیریت اداره برق شهرستان، افزایش نیرو و جذب نیروی بومی، عدم اجرای طرح کنتور هوشمند کشاورزی تا تشکیل تیم مشترک فرمانداری، استانداری، اب منطقه ای، جهادکشاورزی و برق جهت ارزیابی این موضوع، جداسازی فیدر شهر با نوار ساحلی، توسعه شبکه برق در شهر و روستاها، افزایش تجهیزات، لزوم نصب ترانس در برخی از روستاها، روشنایی معابر شهر و روستا‌ها و افزایش تجهیزات از مهمترین خواشته مردم شهرستان زرآباد در بحث برق است.

 در پایان این جلسه مقرر شد تا پایان سال ۱۰ ترانس برق برحسب نیاز در برخی از روستا‌های شهرستان شهرستان نصب و تا پایان شهریور ماه دو کیلومتر روشنایی بلوار خلیج فارس با همکاری شهرداری و اداره برق انجام شود.

انتهای پیام/۳۱۳۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار