جلسه انوشیروانی با ملی پوشان معترض

بعد از انتخاب شدن سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری او قرار است فردا جلسه‌ای با ملی پوشان معترض به اردو برگزار کند.

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی، اردوی آماده سازی خود را از روز هفتم خرداد در کمپ مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند، اما چند روز از شروع تمرینات نگذشته بود که ملی پوشان به دلیل شرایط بدی که در محل اردو وجود داشت تصمیم گرفتند به صورت دسته جمعی اردوی تیم ملی را ترک کنند. این اقدام ملی پوشان روز یازدهم خرداد صورت گرفت و تا امروز نیز ادامه دارد.  

 پوشان وزنه برداری کشورمان در روز یازدهم خرداد اقدام به انتشار بیانیه در صفحه شخصی خود کرده و اعلام کردند که بر خلاف میل باطنی مجبور به ترک اردو شده اند و این اقدام فقط به خاطر شرایط بد اردوی تیم ملی بوده و تا مساعد نشدن شرایط به اردوی تیم ملی باز نخواهند گشت.

سی ام خرداد  علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم با رای دادگاه دیوان عدالت اداری مبنی بر تخلف صورت گرفته شده در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری در تیر ۱۳۹۸ و با حکم وزارت ورزش و جوانان از کار خود برکنار شد و جای خود را به سجاد انوشیروانی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل داد.

حالا بعد از انتخاب شدن انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری او در اولین اقدام خود تصمیم گرفت جلسه‌ای با ملی پوشان معترض برگزار کند که این نشست قرار است فردا بعدازظهر در محل این فدراسیون و با حضور ۱۵ ملی پوشی که به شرایط بد اردو معترض بودند برگزار شود.


بیشتر بخوانید


علی داودی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور و پیمان جان ملی پوشانی هستند که به شرایط بد اردوی تیم ملی وزنه برداری معترض بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار