مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی زنجان گفت:۵۹۱ فقره تسهیلات یارانه دار با بیش از ۷۶۳میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال به فعالان بخش دام و طیور پرداخت شد.

 صمدی با اشاره به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با هدف حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور، گفت: در یک ماهه اخیر ۵۹۱ فقره تسهیلات یارانه دار با بیش از ۷۶۳میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال به فعالان بخش دام و طیور پرداخت شد. 


او می گوید: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این رقم تا اواسط تیرماه جاری به بیش از یک‌هزار میلیارد ریال خواهد رسید.


مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: این عملکرد با تلاش خستگی ناپذیر همه کارکنان این مدیریت در ارائه خدمات به جامعه هدف بدون توقف حتی در روز‌های تعطیل رسمی خرداد ماه و روز‌های جمعه امسال محقق شده است.


صمدی گفت: در این راستا این مدیریت همسو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد را در دستور کار قرار داده است.


او می گوید: به همین منظور دامدار کارت در قالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده‌های مورد نیاز و مواد اولیه، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان در سطح استان زنجان قرار می‌گیرد.


مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان زنجان به فرایند صدور دامدار کارت اشاره کرد و گفت: پس از معرفی متقاضیان از سوی سازمان جهاد کشاورزی به شعب این بانک، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده‌های دامی به واحد‌های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.


به گفته صمدی بانک کشاورزی آمادگی دارد که درخواست متقاضی را یک روز پس از ثبت در سامانه سیتا و معرفی به شعب این بانک پرداخت کند.


او می گوید: برای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ در حوزه دام و طیور متناسب با ظرفیت واحد تولیدی با معرفی سازمان جهاد کشاورزی سرمایه در گردش با مبالغ بیش از ۲ میلیارد ریال با نرخ ۱۲ تا ۱۵ درصد قابل پرداخت است.


مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: کارشناسان مجرب این بانک در سطح استان آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به متقاضیان دامدار کارت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.