مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ساخت ۹۰۰ واحد مسکن روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای علی آبادکتول هدف گذاری شده است.

سید محمد حسینی در جلسه شورای مسکن شهرستان علی آبادکتول گفت: با پیگیری های انجام شده دو هزار سهمیه  احداث مسکن روستایی به  افراد کم درآمد استان تعلق گرفت.

او گفت: این سهمیه به افرادی که در دهک‌های پایین قرار دارند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و از حداقل حقوق بهره‌مند هستند تعلق می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: از طریق سهمیه، این جامعه هدف می‌توانند از کمک‌های بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی و ۱۰ تن سیمان و دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد رایگان در کنار تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهره‌مند شوند.

او با اشاره به روستا‌های محروم واقع در علی آبادکتول گفت: برخی روستا‌های این شهرستان  محروم هستند و نیاز به حمایت بیشتری برای احداث و تکمیل واحد‌های مسکونی دارند و تلاش داریم تا این افراد شناسایی شده را حمایت و صاحب خانه کنیم.

حسینی گفت: در روستا‌های این شهرستان ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی در راستای جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن هدف گذاری شده است.

او گفت: با توجه به اینکه چند ماه بعد وارد فصل سرما خواهیم شد مهمترین توصیه ما این است که افراد  برای دریافت تسهیلات بانکی و اخذ پروانه ساخت  اقدام کنند تا قبل از پایان سال این واحدها به بهره برداری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار