حواشی اخیر در مورد شورای شهرجازموریان منصفانه نبود

امام جمعه جازموریان گفت: حواشی اخیر شورای شهر منصفانه نیست و شهردار باید تا گرفتن بودجه و انجام کار‌های قانونی در شهر بماند.

حجت‌الاسلام صادقی گفت: یکی از ارزش‌های اسلامی که می‌تواند در زندگی ما راه گشا باشد صبر و بردباری در زندگی است امام جواد علیه السلام در مصائب و گرفتاری‌های روزگار با اتکا به خداوند متعال بسیار شکیبا و بردبار بود آن حضرت صبر بر مصائب را از بهترین صفات نیک مردان قلمداد می‌کرد.

  امام جمعه جازموریان گفت: موسم حج یک فرصت بی نظیر برای افشای جنایت‌ها علیه مسلمانان است و از همه مهمتر این مراسم یکی از فرصت‌های ویژه پیش روی جمهوری اسلامی ایران برای برجسته کردن جنایت‌های صهیونیست هاست.

حجت الاسلام صادقی از عملکرد مطلوب دولت در دیپلماسی اقتصادی سخن گفت .

او می گوید: در هفته‌های اخیر شاهد سفر‌های مکرر مقامات ایرانی به کشور‌های همسایه و شرقی و همچنین سفر‌های متقابل آنان به ایران بودیم این اتفاق مهمی است که ما را با برخی واقعیت‌هایی که دشمن در حال انکار آن است آشنا می‌کند.

او با انتقاد از گرانی اجناس در بازار گفت: ما در همین بازار جازموریان شاهد تفاوت بعضی از قیمت‌ها هستیم یک روز پمپ بنزین بسته است و یک روزی نانوایی‌ها شهر زهکلوت، در نتیجه  نیاز به یک مجمع صنفی است تا زمانی که این مشکل حل نشود مشکلات کماکان ادامه دار خواهد بود.

امام جمعه جازموریان به حواشی اخیر شهرداری جازموریان اشاره کرد وگفت : شورای شهر اقداماتی انجام دادند جهادی و مخلصانه، اما این حواشی اخیر در واقعیت منصفانه نیست خواهشی که از شهردار داریم تا گرفتن بودجه در خدمت شهر به صورت جهادی باشند این که شورای شهر را تحت فشار قرار بدهند منصفانه نیست.

برچسب ها: مجمع صنفی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار