ارتش رژیم صهیونیستی گزارش سازمان ملل درباره شهادت خبرنگار فلسطینی را تکذیب کرد.

در پی گزارش سازمان ملل مبنی بر مقصر دانستن رژیم صهیونیستی در ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره، سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این گزارش مغرضانه است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «ما به فلسطینی‌ها پیشنهاد دادیم که گلوله‌ای که با آن ابوعاقله کشته شد را به ما بدهدند تا قاتل واقعی مشخص شود، اما آن‌ها پاسخی ندادند که نشان دهنده ملاحضات خاصی است»

از طرفی دیگر نیز بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با انتشارتوییتی در حساب کاربری خود از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا گلوله‌ای که با آن ابوعاقله به شهادت رسیده را تحویل دهد. او در ادامه مدعی شد که این بهترین راه برای تشخیص قاتل خبرنگار فلسطینی است.

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل تائید کرد نتایج تحقیقات نشان می‌دهد شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌ای که از طرف نظامیان رژیم صهیونیستی شلیک شده بود، کشته شده است.

مقامات صهیونیست پیش از این ادعا کرده بودند ممکن است در جریان شهادت خبرنگار فلسطینی، یک سرباز به اشتباه به او شلیک کرده باشد یا اینکه او هدف گلوله یک فلسطینی قرار گرفته باشد. منابع صهیونیست حتی بعد از بررسی‌ها مدعی شدند ممکن نیست به طور واضح منبع تیراندازی را مشخص کرد.

چندی پیش شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس الجزیره، در حالی که در حال پوشش خبری حمله صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها بود، در حالی که لباس خبرنگاری بر تن داشت با اصابت گلوله تک تیرانداز صهیونیست‌ها به سرش به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار