نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان برای سه شهرستان زهک، قصرقند و چابهار ۹۰ میلیارد تومان اعتبار، علاوه بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبارهای سابق و ۱۴۰ میلیارد تومان بصورت عمومی در نظر گرفته که جای قدردانی دارد.

معین‌الدین سعیدی  گفت: پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در شهرهای زهک، قصرقند و چابهار اقدامات ماندگاری انجام داده و امیدواریم تمامی آنها به سرانجام رسیده و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

او گفت: نشستی با حضور رییس بنیاد مستضعفان و مسوولان نهاد «پیشرفت شهرستان‌های هدف» برگزار و گزارشی از اعتبارات تخصیص یافته و پروژه‌های اجرا شده ارائه شد که خیلی امیدوار کننده بود.

او گفت: توسعه سواحل مکران مورد توجه مسوولان و به ویژه رهبرمعظم انقلاب است لذا مدیران شهرستانی و استانی می بایست توجه ویژه‌ای برای انجام امور این خطه داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به قولهای پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور درخصوص افزایش اعتبار به شهرستان‌های پایلوت بنیاد در این استان گفت: در سفر رییس بنیاد مستضعفان به چابهار در مجموع برای سه شهرستان زهک، قصرقند و چابهار استان علاوه بر اعتبارهای سابق و ۱۴۰ میلیارد تومان بصورت عمومی، ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که اختصاص می یابد.

سعیدی گفت: فتاح در سفر به چابهار از اختصاص ۵۰ هزار بسته حمایتی کمک معیشتی، تقبل اجاره یکدستگاه بولدوزر و یکدستگاه کمپرسی بمدت یکسال خبر داده که بزودی محقق خواهند شد.

او گفت: سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور در جلسه جمعبندی این سفر بر تسریع بر اتمام تمامی پروژه‌های در دست اقدام ۲ سال گذشته تاکید کرد که جا دارد از عنایت ویژه بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی شهرستانهای زهک، قصرقند و چابهار تشکر کنیم و امیدوارم کارهای خوبی در محرومیت‌زدایی شهرستان تازه تاسیس دشتیاری بدلیل عمق محرومیت‌ها مورد توجه خاص بنیاد قرار گیرد.

او افزایش ۱۶۰ مگاوات برق با افتتاح واحد بخار نیروگاه برق چابهار را اتفاق مبارک در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: افتتاح این نیروگاه از خاموشی های حداکثری جلوگیری بعمل خواهد آورد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار  گفت:توجه ویژه به روستاهای همجوار نیروگاه برق چابهار ضروری است چون روستاییان این منطقه مردمانی خوب و دارای خصایص ویژه و شایسته خدمات بهتر هستند.

سعیدی گفت:  نیروگاه برق چابهار از کارهای بزرگ و ماندگار بنیاد در راستای محرومیت زدایی استان است و خدمات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بی منت و ماندگار است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار